Akcja fanów na koncercie Florence + The Machine w Łodzi

Koncert Florence + The Machine w Łodzi zbliża się wielkimi krokami, a polski fan club, jak zwykle, szykuje dla zespołu wiele niespodzianek. Akcja koncertowa na niefestiwalowym występie to coś o czym fani myśleli od bardzo dawna, coś co znów ma szansę się wydarzyć, tym razem na większą skalę! Florence + The Machine Fan Club PL organizuje inicjatywę jak największej ilości fanów i wspólnie pragnie zrobić pod sceną coś, co Florence zapamięta na długo, coś zupełnie wyjątkowego – jak ona i jej muzyka!

W tym roku planowane są 3 akcje:

1. Pierwszy element – charakteryzacja – zostaje. Florence jest wielką fanką wianków, więc fan club po raz kolejny prosi fanów, by się w nie przystroili, a do rąk wzięli woreczek brokatu, który Flo uwielbia.

2. Druga akcja jest zarazem akcją charytatywną, przygotowaną wraz z fundacją Happy Kids. Podczas festiwalu Coachella Florence zapoczątkowała swoistą nową tradycję – pod koniec utworu Dog Days Are Over zachęca fanów do pozbycia się elementu ubioru i wymachiwania nim nad głową. Fan club chciałby nadać temu właśnie elementowi głębszy sens. Wszyscy zainteresowani pomocą, są proszeni, by specjalnie na łódzki koncert zabrali ze sobą fragment ubioru, którego mimo dobrego stanu już nie noszą i który powędruje w powietrze, gdy tylko Florence o to poprosi. Cała arena wypełni się na chwilę fruwającymi ubraniami, które potem zostaną zebrane przez Fundację, by służyć potrzebującym dzieciom. Akcja została oczywiście skonsultowana z ochroną i managementem zespołu.

3. Trzecia i ostatnia akcja to ta dla największych fanów, ta najbardziej wzruszająca. Nawiązuje do tytułowego utworu albumu How Big, How Blue, How Beautiful i do flashmoba, który polscy fani przygotowali z okazji urodzin wokalistki. Po ujrzeniu filmiku Florence rozpłakała się i podziękowała zarówno na Twitterze i Facebooku, jak w formie odręcznej notatki na Instagramie. W momencie koncertu, gdy artystka rozpoczyna słynny taniec HBHBHB, będący inspiracją flashmoba, fani nadmuchają setki niebieskich świecących balonów LED z napisem nawiązującym zarówno do całej idei albumu, jak i naszego prezentu urodzinowego – REACH OUT.

Zestawienie i dokładny opisem wszystkich akcji